חברי הוועד המנהל ובעלי תפקידים

עמוד הבית / חברי הוועד המנהל ובעלי תפקידים

חברי הוועד המנהל ובעלי תפקידים

משה גרין – יו"ר הוועד המנהל

משה הנו יועץ כלכלי ,בעל תואר שני בכלכלה ומנהל עסקים, בעל חברה פרטית לייעוץ ותכנון פיננסי וכלכלי. החברה עוסקת בקשת רחבה של תחומים כלכליים ובהם הערכות שווי עסקיות ומוניטין, בניית תוכניות עסקיות ותוכניות הבראה, הקמת מערכות תמחור תקצוב וניתוחי כדאיות, הכנת חוות דעת כלכליות לבתי משפט וביצוע בוררויות עסקיות ועוד. משה הינו סגן אלוף במילואים ,לאחר מגוון תפקידי פיקוד ומטה.
במסגרת העמותה,משה משקיע את עיקר מרצו בפיתוחה ושדרוגה ,תוך התאמתה למציאות המשתנה והמתפתחת בתחום בריאות הנפש מחד ולעקרונות מתחדשים של ניהול תקין במגזר השלישי מאידך. כל אלו ועוד, בסיוע ובגיבוי מלא של כל חברי ועד המנהל של העמותה המתנדבים, ומנהלי העמותה השכירים, המשקיעים מזמנם וממרצם בעמותה – מעל ומעבר.
מכהן כחבר הוועד המנהל מ-1998.וכיו"ר מ-2004.

עודד לוינטון – יו"ר וועדת כספים

כלכלן בעל תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב. בעל ניסיון של למעלה מ-40 שנה בתקצוב, תמחור ופעילות כלכלית כיזם וכמנהל. שימש כמנהל בכיר בתחומי כלכלה וכספים וכמנכ"ל בחברות תעשייתיות ופרטיות והיה בעלים של חברות מסחריות. עודד מתנדב ותיק ברוטרי רעננה ומכהן כגזבר הסניף, פעיל מעל 15 שנה בתחום העמותות. כיהן מספר שנים כמנכ"ל עמותת 50 פלוס-מינוס וכיום משמש כמנכ"ל עמותת תלם-תעסוקה למבוגרים הפועלת בתחומי שילוב מבוגרים מחדש בשוק העבודה.
מכהן כחבר הוועד המנהל מ-2013.

גרשון ברנאי - יו"ר הוועדה המקצועית

עובד סוציאלי שיקומי בכיר , בעל תואר M.A .שימש במגוון תפקידים בתחום השירותים החברתיים והשיקום המקצועי , בשירות הציבורי. בתפקידו הציבורי האחרון, שימש כמנהל הקרן לפיתוח שירותים במוסד לביטוח לאומי. גרשון, תושב העיר רעננה, בחר עם פרישתו לגמלאות ,להתנדב בעמותה הפועלת ברעננה ,עבור אוכלוסייה עם צרכים מיוחדים .
מכהן כחבר הוועד המנהל מ-2011.

דניאלה אורן - יו"ר הוועדה לגיוס משאבים וחבר הנאמנים

דניאלה עובדת כיועצת נסיעות עצמאית כ30 שנה בסיגנל טורס. את זמנה הפנוי מקדישה להתנדבות ופעילות חברתית. חברה בארגון הנשים הבין לאומי , ראש הועדה : אירוח וידידות. (חיבור בין נשים השוהות בארץ ומלוות את בעליהן הדיפלומטים, לבין נשים ישראליות) ואחראית לייזום פעילות חברתית החושפת את המשתתפות לפנים היפות של מדינת ישראל.
מכהנת כחברת הוועד המנהל מ-1991.

נעמי סטוצ'ינר - חברת הוועדה לגיוס משאבים

נעמי, בעלת תואר ראשון בעבודה סוציאלית, הינה יזמית חברתית עם ניסיון רחב בפיתוח שירותים חברתיים למגוון רחב של אוכלוסיות. ייסדה יחד עם משפחתה את בית איזי שפירא ושמשה כמנכל"ית הארגון. הקימה יחד עם פרופ' דוידסון ז"ל את היחידה לבריאות הנפש מטעם בית החולים הפסיכיאטרי שלוותה. בין הפרסים בהם זכתה: פרס ראש הממשלה "מגן הילד", פרס המנכ"ל המצטיין של המגזר השלישי ויקירת העיר רעננה. נעמי משמשת כיום יועצת לעמותות וארגונים.
מכהנת כחברת הוועד המנהל ,מאז הקמת העמותה ב-1980.

ג'פרי מוסקוביץ - חבר הוועדה לגיוס משאבים

תושב רעננה שעלה לארץ מקנדה . בעל תואר ראשון במשפטים LL.B מטעם אוניברסיטת בר אילן. משמש כעו"ד בתחום המסחרי, עם התמחות בתחום חברות,מעל שלושים שנה.
מכהן כחבר וועד מנהל משנת 2013.

סוניה פרנקל- חברת וועדת כספים

בעלת תואר במנהל עסקים עם התמחות בפיננסים. סוניה עבדה במשך שנים רבות במערכת הבנקאית: שמשה כמנהלת שיווק של בנק דיסקונט באזור השרון ואף הקימה וניהלה סניף בנק. הניסיון המקצועי שלה הוא בתחום השקעות פיננסיות, בנקאיות, שירותי בנק, קופות גמל וניהול כח אדם.
מכהנת כחברת הוועד המנהל מ-2016.

וועדות קבועות של הוועד המנהל:

וועדת כספים: עודד לוינטון יו"ר, חברים: משה גרין, סוניה פרנקל (חברת הועד המנהל)

וועדה מקצועית: גרשון ברנאי , יו"ר , אורינה קרמר , אסתי הירשפלד (חברות עמותה)

וועדה לגיוס משאבים: דניאלה אורן יו"ר, נעמי סטוצ'ינר, גפרי מוסקוביץ

וועדת ביקורת: רו"ח חנן רבי

יעוץ משפטי בהתנדבות: עו"ד ישעיהו אתגר ועו"ד אלי אתגר

מנהלת העמותה: מרגנית ריינס

מנהלת מקצועית: ריקי לב